Máte u nás registraci a nedaří se Vám přihlásit? Nechte si vygenerovat nové heslo jako zapomenuté: app.php/user/forgot_password
Artur_pohon
-
Anonymous
Re: Artur_pohon
Řeším problém, jak pohánět model Artur.
Jaký druh motoru Speed 400 použít_ (Eco ...)
Je vhodné použít převodovku? (3:1)
Jak velký lodní šroub?
Je potřeba nějaká kardanova spojka?
Jsem úplný začátečník, tak prosím poraďte.
Jak velký lodní šroub?
Jsem úplný začátečník, tak prosím poraďte.
Já jsem v Arturovi použil motor Speed 280 převodovku 4:1 a 40 mm šroub. Mužeš i Speed 400 7,2V s převodovkou 3:1 a originál šroub 30 mm .
Nějakou spojku mezi motor a hřídel dej určitě. Buď nějakou kardanovou nebo pružnou, já ji udělal z gumové hadičky.
Nějakou spojku mezi motor a hřídel dej určitě. Buď nějakou kardanovou nebo pružnou, já ji udělal z gumové hadičky.
-
Anonymous
[quote]Já jsem v Arturovi použil motor Speed 280 převodovku 4:1 a 40 mm šroub. Mužeš i Speed 400 7,2V s převodovkou 3:1 a originál šroub 30 mm .
Nějakou spojku mezi motor a hřídel dej určitě. Buď nějakou kardanovou nebo pružnou, já ji udělal z gumové hadičky.[/quote]
Ono na motor 280 se nedělaj hřídele ne?
Nějakou spojku mezi motor a hřídel dej určitě. Buď nějakou kardanovou nebo pružnou, já ji udělal z gumové hadičky.[/quote]
Ono na motor 280 se nedělaj hřídele ne?
-
Anonymous
[quote="Aikon2"][quote="Ante"]Já jsem v Arturovi použil motor Speed 280 převodovku 4:1 a 40 mm šroub. Mužeš i Speed 400 7,2V s převodovkou 3:1 a originál šroub 30 mm .
Ono na motor 280 se nedělaj hřídele ne?[/quote]
když se použije klasická trubka s hřídelí a spojka, tak je jedno jaký motor to bude.
Ono na motor 280 se nedělaj hřídele ne?[/quote]
když se použije klasická trubka s hřídelí a spojka, tak je jedno jaký motor to bude.
[quote]Řeším problém, jak pohánět model Artur.
Jak velký lodní šroub?
Jsem úplný začátečník, tak prosím poraďte.[/quote]