Máte u nás registraci a nedaří se Vám přihlásit? Nechte si vygenerovat nové heslo jako zapomenuté: app.php/user/forgot_password

Jak rozhýbat 70kg lodní model?

Nápady, postupy, dotazy jak a co udělat.
Odpovědět
johny2603

Re: Jak rozhýbat 70kg lodní model?

Příspěvek od johny2603 »

Zdravím všechny modélaře.
Jsem absolutní začátečník a řeším tento problém: mám 70kg model lodi a potřebuji, aby se pohybovala rychlostí maximálně do 7 km/h. Netradiční problém, vím. Byl bych rád, kdybyste mi poradili, jaký pohon a lodní šroub mám zvolit. Co tak tuším je fakt, že asi budu potřebovat střídavý motor, tím pádem i převodník, asi nějakou převodovku, regulátor otáček atd. Jestli někdo máte s podobnou aplikací zkušenosti, prosím o podělení se s nimi.
Karolinus I

Příspěvek od Karolinus I »

johny2603 píše:Zdravím všechny modélaře.
Jsem absolutní začátečník a řeším tento problém: mám 70kg model lodi a potřebuji, aby se pohybovala rychlostí maximálně do 7 km/h. Netradiční problém, vím. Byl bych rád, kdybyste mi poradili, jaký pohon a lodní šroub mám zvolit. Co tak tuším je fakt, že asi budu potřebovat střídavý motor, tím pádem i převodník, asi nějakou převodovku, regulátor otáček atd. Jestli někdo máte s podobnou aplikací zkušenosti, prosím o podělení se s nimi.
Trochu podrobnější údaje by se hodily. Jinak 1-2 motory 12v z osobních aut.
A je To . . . .!
Ivvo

Příspěvek od Ivvo »

johny2603 píše:Zdravím všechny modélaře.
o jakou loď se jedná, v jakém měřítku, jaká je max velikost šroubů vzhledem k měřítku lodi atd... z tvého dotazu se nedá nic doporučit
Naposledy upravil(a) ladous dne stř říj 02, 2013 09:53, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
NeJaToD team
petr hájek

Příspěvek od petr hájek »

chtělo by to fotky .... osobně jsem rozhýbávl
al 25kg novgorod 2x 400 motorem s robe 30mm šrouby P a L trojlist běžně z obchodu bez dalších specifikací a jezdilo to tak akorát .... pak už jen 12kg rybaříka 2x střídák 28/30 1100ot/V a ten jezdí plně naložený 120m/min