Máte u nás registraci a nedaří se Vám přihlásit? Nechte si vygenerovat nové heslo jako zapomenuté: app.php/user/forgot_password

Astrolabe – Mantua – 1/50

Zaměřeno na konkrétní historické plachetnice a stavbu jejich modelu.
Odpovědět
morap

Re: Astrolabe – Mantua – 1/50

Příspěvek od morap »

Zdravím všetkých na tomto fóre.
Po 25 rokoch sa vraciam k modelárčine s drevom. Plast medzi to nepočítam, to je úplne iná kategória modelárstva, keď mám pravdu povedať na tie nové techniky čo sa teraz praktizujú v plastikovom modelárstve mám ľavé ruky. :)
Pred časom som si zadovážil neplávajúcu maketu francúzskej delovej korvety Astrolabe v mierke 1/50 od firmy Mantua model. Oproti starej Igre sa to nedá porovnať.
Nakoľko som v podstate začiatočník, neviem zohnať podklady na túto plachetnicu. Stiahol som si len niekoľkých obrázkov postaveného modelu z netu. Ak niekto vie o publikácii na túto loď prípadne internetovú adresu na E-shop, kde sa dá zakúpiť, bol by som mu vďačný za poskytnutie.
Po bližšom oboznámení sa s modelom som sa rozhodol, že spravím na trupe dvojité plankovanie, pre istotu, lebo nemám potuchy, ako mi to pôjde. Ako budem pokračovať v stavbe budem sem postupne dávať svoje výtvory na kritické zhodnotenie.
morap

Příspěvek od morap »

V galérii v rozostavanom som umiestnil tri obrázky Astrolabe_0001, 0002 a 0003, ktoré sa mi nedaria vložiť do príspevku ak bude mať niekto záujem si ich prezrieť dávam tu ich linky:

portal/img/gallery/442_1242226154.jpg
portal/img/gallery/442_1242226264.jpg
portal/img/gallery/442_1242226401.jpg
morap

Příspěvek od morap »

Keď som si prezrel príspevky od iných modelárov, zistil som, že sem dávajú iba odkazy na galériu obrázkov. Tento postup sa mi vidí dostatočný lebo nezaberá miesto na fóre duplikáciou obrázkov a preto som sa rozhodol, že aj ja budem takto postupovať. Kto bude chcieť vidieť moje výtvory má možnosť si obrázok zobraziť v galérii.
Popri plankovaní, v ktorom stále pokračujem som spravil kanóny.