Máte u nás registraci a nedaří se Vám přihlásit? Nechte si vygenerovat nové heslo jako zapomenuté: app.php/user/forgot_password

Prosím pomoc!!!Jsem začátečník !!!

Vše co se týká funkčních historických a sportovních plachetnic.
Odpovědět
Anonymous

Re: Prosím pomoc!!!Jsem začátečník !!!

Příspěvek od Anonymous »

Ahoj v oblasti lodí jsem začínající modelář.Hodlám jezdit rekreačně pro radost.Kupuji autoale zatím šetřím.Doma se mi delší dobu válí model plachetnice z PVC (nebo tak něčeho takovej plast)zakoupenou v modelářské prdejně.(když jsem byl malý,myslel jsem že za těch 350 Kč tam bude i RC:D .)No pak jsem to pochopil a alespoň jsem si ji postavil na poličku :D.Teď mám konečně RC vybavení ale zjišťuji že by ji nejspiše postavila cvičená opice lépe :D. budu jí muset vykitovat.Byl bych rád za jakou koliv radu ohledně elektro instalace,a hlavně utěsnění kolem kormidla a ohledně otvoru do lodi(kde je nejvhodnějšíjej udělat.Budu rád i třeba za odkaz na www stránky .Předem moc děkuji za odpovědi.
ladous
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladous »

Možná jsi to mezitím objevil sám, ale pro jistotu uvádím odkaz na jinou diskuzi ohledně kormidla:
[url]http://www.mo-na-ko.cz/php/phpBB2/viewtopic.php?t=93[/url].
Tak si to pročti a inspiruj se, popř. upřesni své problémy - nejlepší je foto modelu, o kterém je řeč ;).
ObrázekModře píšu v roli administrátora DF (od května 2010) a černě jako běžný uživatel.
S přátelským pozdravem ladous
Anonymous

Příspěvek od Anonymous »