Mohl by mě někdo pomoci s následujícím? Nevím si rady jak se řeší otázka ovládání kotevního vrátku, tj. jak se zajistí přes vysílač změna polarity napájení motorku kotevního vrátku pro spouštění, resp. navíjení kotvy.
díky moc za pomoc, jsem úplný začátečník.
Máte u nás registraci a nedaří se Vám přihlásit? Nechte si vygenerovat nové heslo jako zapomenuté: app.php/user/forgot_password
Ovládání motorku kotevního vrátku
Re: Ovládání motorku kotevního vrátku
musíš za přijímač připojit elektronický spínač , který má pro tebe asi nejlépe 2 relátka, která určují zda se odvíjí nebo navíjí, nebo se nedělá nicmidloch píše:Mohl by mě někdo pomoci s následujícím? Nevím si rady jak se řeší otázka ovládání kotevního vrátku, tj. jak se zajistí přes vysílač změna polarity napájení motorku kotevního vrátku pro spouštění, resp. navíjení kotvy.
díky moc za pomoc, jsem úplný začátečník.
Elektronická Sekretářka Nojby pro neznalé: JSEM MUŽ
alebo jednoduchšia verzia mikroservo a dva mikrospínače. stredová poloha dráhy serva nič nezopína ,alebo pri vychýlení serva spína pravé alebo lavé otáčky motora spojené z navijákom.Alebo drahšia verzia použiť obojmerný regulátor.
zkuste namalovat zjednodušené schéma,uzačátečníkům pomůže
všetko som mu zaslal mailom
No možná by to zajímalo i větší počet lidičekwatson220 píše:všetko som mu zaslal mailom
Cobra možná někdy bejvávala dobrá.....