Máte u nás registraci a nedaří se Vám přihlásit? Nechte si vygenerovat nové heslo jako zapomenuté: app.php/user/forgot_password

Odpad ze všech témat

Do těchto míst budou přesouvany příspěvky, které se adminům nepovedlo zařadit jinam a které porušují pravidla DF.
MoNaKo

Re: Odpad ze všech témat

Příspěvek od MoNaKo »

Naposledy upravil(a) ladous dne sob říj 25, 2014 10:43, celkem upraveno 1 x.
MAHO

Příspěvek od MAHO »

Test
petr hájek

Příspěvek od petr hájek »

jo tak to u se doneslo i ke mě ...... ale jestli je tohle to kam se lodičkařina ,,ubere,, pak se já uberu nejspíše k militantní formě rybářského sportu.......
proboha chápu , že dnešní doba je rychlá ale že by za mě to nejlepší z celého lodního projektu ,,našpricoval nějakej rep-rap a spol.,, a já na to jen čučel to bych fakt musel uznat že nejsem modelář ale maximálně programátor-kreslič.... ato fakt nechci (teda já osobně) jinak at si každej špricuje co chce....
tyhle technologie chápu v mistech modelů které jse nutno vysochat jako technologickou nutnost ale rozhodně né designové části kde by se měl projevit styl konstruktéra a né optimalizace programem .
Ono už dnes je tento úpadek vkusu patrný i na velké části aut na silnicích ....prostě když se do mašiny naládují požadavky a dodá se struktura pro výpočty logicky vypadne výsledek který nemá individualitu a pár povrchových kosmetických detailů to nespraví......
Bohudík to není jen můj názor , potvrdil mi ho i jeden z mých zákazníků-přátel a člověk který nejen že design vyučuje ale vlastní i designový a architektonický atelier a jehož projekty například brázdí naše silnice i tratě.
Zkouším věci dělat jinak.I když si občas nas... do bot!
petr hájek

P.S.
snekuůůůůů po vánocích se ti ozvu zda mi vytiskneš ............ :cool: :D
Snek

Příspěvek od Snek »

petr hájek píše:jo tak to u se doneslo i ke mě ...... ale jestli je tohle to kam se lodičkařina ,,ubere,, pak se já uberu nejspíše k militantní formě rybářského sportu.......