Máte u nás registraci a nedaří se Vám přihlásit? Nechte si vygenerovat nové heslo jako zapomenuté: app.php/user/forgot_password

laminování

Nápady, postupy, dotazy jak a co udělat.
kuba

Re: laminování

Příspěvek od kuba »

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli lze laminovat již vytmelený trup lodi. Původně jsem to chtěl totiž jenom stříknout plničem a pak autolakem, ale pročítání diskuze mě zviklalo. Trup je tmelen obyčejným vodou ředitelným tmelem na dřevo. Omluvte prosím můj banální dotaz ale jsem úplný začátečník. Za odpověď předem díky, Kuba.
Ante

Příspěvek od Ante »

tak se to přímo dělá trup se nejdříve vytmelí a vybrousí a pak laminuje a pak zase tmelí a brousí :-)
cobra

Příspěvek od cobra »

Ante píše:tak se to přímo dělá trup se nejdříve vytmelí a vybrousí a pak laminuje a pak zase tmelí a brousí :-)
Přesně tak jak ti radí Ante - není co dodat ;)
Cobra možná někdy bejvávala dobrá..... Obrázek
ivankap

Příspěvek od ivankap »

Ehm, já bych jaksi právě naopak. Vybrousit, olaminovat, základ a tmel. Ale nevím, moc se v tom nevyznám.
Ivan
Ivan
cobra

Příspěvek od cobra »

ivankap píše:Ehm, já bych jaksi právě naopak. Vybrousit, olaminovat, základ a tmel. Ale nevím, moc se v tom nevyznám.
Ivan
Vtipné !! :|
cobra

Příspěvek od cobra »

kuba píše:Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli lze laminovat již vytmelený trup lodi. Původně jsem to chtěl totiž jenom stříknout plničem a pak autolakem, ale pročítání diskuze mě zviklalo. Trup je tmelen obyčejným vodou ředitelným tmelem na dřevo. Omluvte prosím můj banální dotaz ale jsem úplný začátečník. Za odpověď předem díky, Kuba.
Kubo - jednoznačně to můžeš přelaminovat,drobné nerovnosti budeš muset stejně přetmelit - ale určitě NE vodou ředitelným tmelem - chce to něco kvalitnějšího (nejlépe dvousložkový tmel - třeba polyesterový),plnič je jen na miniaturní nerovnosti!Poté přebrousit jemným smirkem (namáčeným ve vodě),vysušit,odmastit a můžeš stříkat barvu ;)!Hodně úspěchů
Milan
Pepa Darvaš

Příspěvek od Pepa Darvaš »