Máte u nás registraci a nedaří se Vám přihlásit? Nechte si vygenerovat nové heslo jako zapomenuté: app.php/user/forgot_password
začátečník dotaz
Re: začátečník dotaz
Zdravím jsem začátečník. Zatím jsem žádnou loď nestavěl. Chci si koupit nějaký dřevěný model historické plachetnice (nejlíp nějaký tak do 40cm). Chci se zeptat jakou lodičku by jste mi doporučili. Určitě znáte nějaké modely které nejsou ani lehké ani těžké. Také aby to bylo za rozumnou cenu (jsem student). Všem moc děkuji za pomoc. Tomáš
ahoj, na tvuj dotaz je docela slozite odpovedet. je to opravdu zacatecnicky dotaz. mozna by bylo dobre ho zadat trosku jinak. pro zacatek, co treba jakou lodicku? ma byt plovouci, staticky model? to jsou docela dve rozdilne veci i kdyz plachetnice nedelam,ale na takto polozeny dotaz se proste pri nejlepsi vuli odpovedet neda.Dzisio píše:Zdravím jsem začátečník. Zatím jsem žádnou loď nestavěl. Chci si koupit nějaký dřevěný model historické plachetnice (nejlíp nějaký tak do 40cm). Chci se zeptat jakou lodičku by jste mi doporučili. Určitě znáte nějaké modely které nejsou ani lehké ani těžké. Také aby to bylo za rozumnou cenu (jsem student). Všem moc děkuji za pomoc. Tomáš
kazdy dobry skutek musi byt po zasluze potrestan
Nechci jí na vodu.. Chci jí pouze jako dekoracinex píše:ahoj, na tvuj dotaz je docela slozite odpovedet. je to opravdu zacatecnicky dotaz. mozna by bylo dobre ho zadat trosku jinak. pro zacatek, co treba jakou lodicku? ma byt plovouci, staticky model? to jsou docela dve rozdilne veci i kdyz plachetnice nedelam,ale na takto polozeny dotaz se proste pri nejlepsi vuli odpovedet neda.Dzisio píše:Zdravím jsem začátečník. Zatím jsem žádnou loď nestavěl. Chci si koupit nějaký dřevěný model historické plachetnice (nejlíp nějaký tak do 40cm). Chci se zeptat jakou lodičku by jste mi doporučili. Určitě znáte nějaké modely které nejsou ani lehké ani těžké. Také aby to bylo za rozumnou cenu (jsem student). Všem moc děkuji za pomoc. Tomáš