Máte u nás registraci a nedaří se Vám přihlásit? Nechte si vygenerovat nové heslo jako zapomenuté: app.php/user/forgot_password
Začátečník by potřeboval rady
Re: Začátečník by potřeboval rady
Zdravím jsem úplný začátečník s dřevěnými modeli.Pustil jsem se do Artura (pak bych chtěl dělat Pilota24),mám doplaňkovaný trup a budu dělat strojovnu.Potřeboval bych poradit jak s kormidlem.Mám servo na ovládání a lámu si hlavu z čeho by jsem měl udělat osu kormidla.To je trubička a v ní drát??Nějak se to izoluje??A ještě nemáte návod na výrobu kormidelní páky??A jak je uchuceno kormidlo dole v kýlu.je dobrý kormidlo přelaminovat??A jak?A pak jsem se chtěl zeptat - vnitřek lodě se natírá Epoxy 1200??A trup lodi mám přebrousit,vykytovat,přelaminovat pryskyřičí lamit 109 s jemnou tkaninou a pak zase překytovat a stříknout plničem??A ještě jsem se chtěl zeptat jak je nejlepší způsob spojení hrídelí motoru a vrtule(má každá jiný průměr).Za případné rady moc děkuji.
Kormidlo - trubička, v ní drát, natěsno, nacpané vazelínou. Návod na páku tu Keba někde psal, sletované z lustrsvorky a plechu. Celou sestavu kormidla koupíš asi za 100,- anebo ji alespoň v obchodě omrkni.
Mezi hřídelí motoru a vrtulí je hřídel. Opět trubička uvnitř s drátem a vazelínou. Drát má na jednom konci závit, který musí být stejný se šroubem (a jsou levé, pravé), dává se tam kontramatka, aby se šroub neuvolnil a neztratil. Mezi druhý konec hřídele a motor lze dát lustrsvorku anebo lépe originál spojku. Má tři části, dělají se na různý průměr hřídelí (drátů).
Radek
Mezi hřídelí motoru a vrtulí je hřídel. Opět trubička uvnitř s drátem a vazelínou. Drát má na jednom konci závit, který musí být stejný se šroubem (a jsou levé, pravé), dává se tam kontramatka, aby se šroub neuvolnil a neztratil. Mezi druhý konec hřídele a motor lze dát lustrsvorku anebo lépe originál spojku. Má tři části, dělají se na různý průměr hřídelí (drátů).
Radek
no a ohledně těch nátěrů a laminování??