Máte u nás registraci a nedaří se Vám přihlásit? Nechte si vygenerovat nové heslo jako zapomenuté: app.php/user/forgot_password

Ovládání kormidla, volba pohonu a RC soupravy

Vše co se týká pohonu pro lodní model (motory, lodní šrouby, JET, Kortyho dýza, kormidla a pod.)
Raptor

Re: Ovládání kormidla, volba pohonu a RC soupravy

Příspěvek od Raptor »

Zdravím, pořeboval bych servem ovládat kormidlo mé loďi. Bohužel však u kormidla není dostatek místo ani pro pikoservo. Tak mě napadlo ovládat kormidlo přes nějaké lanko. Je to možné? Našel jsem tohle http://jino.cz/lankovy-nahon-kormidla-2300-2748.html# , ale nějak jsem nepochopil jak to funguje. Můžete mi to někdo vysvětlit? Jinak upozorňuji, že jsem naprostý začátečník. Dík
SH

Příspěvek od SH »

dej sem fotku. Pak se líp radí.

Je možné udělat náhon lankem, bovdenem, táhlem,....
Zyrtec MT

Příspěvek od Zyrtec MT »

Zdar !
Vyriesit pohyb a nahon kormidla nie je az tak zlozite aj ked je priestoru trochu malo.
V mojej odi som mal miesta dost niekde inde kormidlo bolo zapratane polystyrenom, rebrami a listami.
Riesenie: servo umiestnit niekde kde je dostatok miesta pre samotne servo a manipulaciu okolo neho.
umiesnit do trupu tiahlo, pouzitelne su spice z bicykla alebo hrube zapuzdrene letecke tiahla atd.
ked je uz vsetko na svojom mieste, celkove nastavenie a zoradenie eto vsjo ......

Obrázek

Kazdopadne si myslim ze ked je miesto v trupe na lankovy nahon , tak urcite bude aj na jedno tiahlo ...

Zyrtec
Ako sa vola najznamejsie vychodniarske lepidlo ............................... ?

PRIONDZIM :)
Raptor

Příspěvek od Raptor »

Tak tady mám ty fotky: http://raptor181.rajce.idnes.cz/lod/
Co by jste mi teda poradili?
Ivvo

Příspěvek od Ivvo »

dal bych to servo k te prepazce za motorem, kormidelni paku otocil o 90stupnu a spojil se servem dratem...
Obrázek
NeJaToD team
SH

Příspěvek od SH »